Arama


Şu anda SanalCafe.com Forumlarını okuyorsun. Eğer sen de “Benim de söyleyeceklerim var!” diyorsan, hemen facebook connecti kullanarak 10 sn de aramıza katılabilirsin.
Menu Buyuk Ust
Forum RSS  Arama Arama
[İzledim] The Prestige..
  • Sayfalar #
  • 1
Offline ewrre
[ ]
ewrre

# 29.10.2007 00:01:22


2006 yapımı bu filmde her şey yüzyılın başında, hızla değişen Londra`da başlar. Sihirbazların ünlü ve en üst mertebede idol olarak kabul edildikleri bir zamanda, iki genç sihirbaz şöhrete giden yolu çizmeye başlarlar. Gösterişli, sofistike Robert Angier (Hugh Jackman) tam bir şovmenken, yontulmamış ve gelenekçi Alfred Borden (Christian Bale) sihirli fikirlerini gösterme yeteneğinden yoksun, yaratıcı bir dahidir. Birbirlerini takdir eden arkadaşlar ve ortaklar olarak yola çıkarlar. Ama en büyük numaraları ters gidince, aralarında ömür boyu sürecek bir düşmanlık başlar; ikisi de bir diğerini geçme ve altüst etme niyetindedir. Sürdürdükleri aşırı rekabet, her numarayla, her gösteriyle daha da büyür; ta ki sınır tanımayana, hatta elektriğin yeni ve inanılmaz güçlerini ve Nikola Tesla`nın bilimsel dehasını işin içine dahil edene dek... Herkesin hayatı pamuk ipliğine bağlıdır. El çabukluğuyla sunulan sarsıcı sürprizlerle dolu film; inancın güvenin ve mümkün olanın en uzak, en karanlık sınırlarının keşfedildiği heyecan dolu bir dünyaya dalar.





İnsan olmak yetmez yetmiyor zaten. Süpermen süpermen olmak lazım bazen*
Offline Ardeth
[ Bayrak başka arakadaşlık başka:D ]
Ardeth

# 29.10.2007 00:02:43
bu film harika gerçekten filmkolik olarak herkese tavsiye ederim ilizyonist var bide buna benzer o daha da iyi bence
Söyleyecek çok sözüm vardı hepsi yarım kaldı neler ummuştum hayattan elimde ne kaldı...
Offline c@n@w@r
[ ]
c@n@w@r

# 29.10.2007 01:18:44
Alıntı : Ardeth
bu film harika gerçekten filmkolik olarak herkese tavsiye ederim ilizyonist var bide buna benzer o daha da iyi bence


ikisi de birbirinden güzel bence
Offline eL-Viraj
[ isparüşlerü gettüm ]
eL-Viraj

# 30.10.2007 19:20:32
son zamanlarda izledigim en iyi filmlerden.şaşırtan bi film..tavsie ederim
eni vici vokke
Offline Camilo
[ Together We Stand, Divided We Fall ]
Camilo

# 30.10.2007 21:23:51
Geçen hafta izledim

Filmin asıl konusundan çok Nikola Tesla hakkında ufak ta olsa bilgi vermesi ilgimi çekti.
Senkei Senbonzakura Kageyoshi
Offline curly1988
[ ]
curly1988

# 30.10.2007 22:11:31
Aaaa cidden güzel.. The Illusionist bu kadar iyi değildi bence bu daha süperdi. Nikola Tesla konusunda da haklısn kendisi yarın yapacağım presentation`un ilhamlarıı vermiştir
it`s mine
Offline urbano
[ eskiden buralar dutluktu ]
urbano

# 1.11.2007 02:15:13
hem ilizyonist hemde bu film harikadır ama hangisi daha iyi karar veremedim galiba prestij daha güzeldi gerçi yok ilüzyonistin sonu daha etkileyiciydi ya ne bileyim ikisini de izleyin işte harikadır.
yaşamak hayatı iyi değerlendirmektir.
Offline nuisance
[ beetlejuice beetlejuice beetlejuice (hani niye gelmedi) ]
nuisance

# 2.11.2007 22:54:51
Alıntı : urbano
hem ilizyonist hemde bu film harikadır ama hangisi daha iyi karar veremedim galiba prestij daha güzeldi gerçi yok ilüzyonistin sonu daha etkileyiciydi ya ne bileyim ikisini de izleyin işte harikadır.

aynen katılıyorum
alabildiğin kadar al ve geriye bi şey verme
Offline dragmon
[ adam bile degilsen adımı bile anma...her konuşan mahlukatı hata yapıp ; insan sanma ]
dragmon

# 3.11.2007 18:01:58
ılısyonıst bıraz daha basıt kalıyo bence kurgusal olarak sadece sonu wurucu olmustu ... prestıj ıse bastan sona gorsellık konu we sahneler ayrıntılar olarak herseyıyle super bı flım bence ...
felek bulut oldu üstüme yagdı yaşları gözüme dolan dünyada yalan dünyada yalandan yüzüme gülen dünyada 毒 毒 毒 sen beni gönlünce mutlu mu sandın ? ömrümü boş yere çalan dünyada
Offline Xenophon
[ Sus..!! ]
Xenophon

# 3.11.2007 18:03:53
etkileyici bir filmdi...Beğendim
Sana Yapılmasını İstemediğini Başkasına Yapma ...!!!
Offline byNefes
[ ]
byNefes

# 5.11.2007 01:36:09
3 kere izledim.
üçünde de ayrı ayrı etkilendim.
kesinlikle izlenmesini tavsiye ederim.
zaten zekice kurgulanmış tüm yapımların hazır hastasıyım ben.
evet evet.
Offline !!_RaVeN_!!
[ ŞAMPİYON GALATASARAY ]
!!_RaVeN_!!

# 7.11.2007 17:53:20
zekice yazılmış bir senaryosu vardı,
beğenmiştim filmi..
Offline bayhanavc
[ ]
bayhanavc

# 10.11.2007 22:18:29
ilizyonist ve prestiji ard arda izledim
ikiside birbirinden güzel filmler , herkese
tavsiye olunur
Offline umar225
[ some one like you ]
umar225

# 21.11.2007 00:36:31
hugh jackman hayranı olarak izledim. hiç bir filmini kaçırmamaya çalışıyorum. ama bu seyrettiğim en iyi filmlerinden biriydi. kesinlikle tavsiye ediyorum. izleyin pişman olmazsınız...
umar225
  • Sayfalar #
  • 1
cevap yaz
Kalın   İtalik   Altı Çizgili   Üstü Çizgili   Sola Yatık   Ortala   Sağa Yatık   Link  Resim   YouTUBE  MetaCafe   Öpücük Alkış Kafası Karışık Ağlayan Sırıtan Gülümse | İfadeler
Buyuk Menu Alt
Site Haritası

Facebook Twitter RSS