Arama


Şu anda SanalCafe.com Forumlarını okuyorsun. Eğer sen de “Benim de söyleyeceklerim var!” diyorsan, hemen facebook connecti kullanarak 10 sn de aramıza katılabilirsin.
Menu Buyuk Ust
Forum RSS  Arama Arama
Battlefield : Bad Company 2 | Efsane geri döndü
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 10.2.2010 19:26:14
Siz nickinizi söyleyin bi de ben eklemeyi deniyim ama var olan arkadaşlık sistemi bozuldu nedense birilerinin peşinden oyuna giremiyorum. Hala key sıkıntısı çekenler http://twitter.com/bc2com `u takip etsin çünkü key dağıtan tek yer orası kaldı sanırım. Key dağıtımından bi kaç dakika önce haber verip sonra da açığa yazıyolar keyleri, çabuk olmak gerekiyo
Sc Rulles !
Offline teo
[ modernlik ayaklarına yatıp, dalkavukluk yapma ..koktu.. ]
teo

# 11.2.2010 09:03:18
Alıntı : ManitoN
Siz nickinizi söyleyin bi de ben eklemeyi deniyim ama var olan arkadaşlık sistemi bozuldu nedense birilerinin peşinden oyuna giremiyorum. Hala key sıkıntısı çekenler http://twitter.com/bc2com `u takip etsin çünkü key dağıtan tek yer orası kaldı sanırım. Key dağıtımından bi kaç dakika önce haber verip sonra da açığa yazıyolar keyleri, çabuk olmak gerekiyo


mesaj ile nickleri gönderdik...birde siz deneyin ....eklemeyi..biz keyleri toplu halde aldık..ilk gün iyiydi sonra sorun oluştu..


Yarim varken, başkasına meyil etmem. Meyil edene, destur 5 yıldır kalbimin tek hükümdarı, mührü ...yarim var derim... Yar`i varken, başkasına göz süzenin karakterinden şüphe ederim.
Offline viyola-ultra
[ Önce git kendinle barış,Sonra kalk benimle yarış Bu madalyonun iki yüzü var. ]
viyola-ultra

# 11.2.2010 09:52:01
Alıntı : ManitoN
Siz nickinizi söyleyin bi de ben eklemeyi deniyim ama var olan arkadaşlık sistemi bozuldu nedense birilerinin peşinden oyuna giremiyorum. Hala key sıkıntısı çekenler http://twitter.com/bc2com `u takip etsin çünkü key dağıtan tek yer orası kaldı sanırım. Key dağıtımından bi kaç dakika önce haber verip sonra da açığa yazıyolar keyleri, çabuk olmak gerekiyo



Maniton biz ekleyemedik. mesaj ile bildirdim. Nick`i siz denermisinizteo benden hızlı davranmışsın
Herşey, Hiçbirşey
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 11.2.2010 16:26:44
akşama ekliyorum sizi
Sc Rulles !
Offline viyola-ultra
[ Önce git kendinle barış,Sonra kalk benimle yarış Bu madalyonun iki yüzü var. ]
viyola-ultra

# 11.2.2010 16:32:02
Alıntı : ManitoN


hadi bakalım yeni key alacak gibiyiz. bugün sinir olduk.kimse eklenmiyor.


Herşey, Hiçbirşey
Offline !__||Pingo||__!
[ "Here`s what happened..." ]
!__||Pingo||__!

# 11.2.2010 16:56:28
ben şimdi oyuna giriyorum
Sözün bitim yerini olay ya da konu seçmez, söz seçer. Başlangıcını da olduğu gibi...
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 12.2.2010 23:46:55
teo seni ekleyemedim bi türlü nickin çıkmıyo aramada
Sc Rulles !
Offline zuZzu!
[ Kuş kanadı kalem olsa yazılmaz benim derdim ]
zuZzu!

# 14.2.2010 10:38:34
http://ibc-base.net/bf2stats-reloadet/?pid=174312709

bf2 ruLz , diğer serilere başlıcam askeerlik bittiğinde
Eski nicki : hydRa ` zuZzu 2003~2011 Bir gün gelir geçer , bazı günler hiç mi hiç değişmezz...
Offline teo
[ modernlik ayaklarına yatıp, dalkavukluk yapma ..koktu.. ]
teo

# 15.2.2010 09:43:31
Alıntı : ManitoN
teo seni ekleyemedim bi türlü nickin çıkmıyo aramada




nasıl olur ?bizim arkadaşlarla cmtesi oynadım..?benim olayda var bir uyusluk...bende kimseyi ekleyemiyorum..yeni olarak.. oyunda dur bakalım..key yeniden alıcam ..

Yarim varken, başkasına meyil etmem. Meyil edene, destur 5 yıldır kalbimin tek hükümdarı, mührü ...yarim var derim... Yar`i varken, başkasına göz süzenin karakterinden şüphe ederim.
Offline Kıvanç
[ meğerse hepimizin içinde arsenik varmış. var ol ibb. ]
Kıvanç

# 15.2.2010 12:13:54
bu oyundan iyice kıllandım. tam sürüm olsun, düşünürüz.
dreamworked | hayat rengini buldu, beklediğine değdi, ne güzel oldu..
Offline boğaçhan
[ Careful what you wish you may regret it ]
boğaçhan

# 27.2.2010 11:43:03
5.42gb lik bişi düşmüş internete martta çıkmıyomuydu bu neden erken gelmiş?
the Mighty Thor
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 27.2.2010 19:52:20
indiriyorum çıkmış reloaded versiyonu. detayları yazarım
Sc Rulles !
Offline dragmon
[ adam bile degilsen adımı bile anma...her konuşan mahlukatı hata yapıp ; insan sanma ]
dragmon

# 27.2.2010 20:22:01
nerden indiriyon napıyon bir ayrıntılı yaz dostum ...
felek bulut oldu üstüme yagdı yaşları gözüme dolan dünyada yalan dünyada yalandan yüzüme gülen dünyada 毒 毒 毒 sen beni gönlünce mutlu mu sandın ? ömrümü boş yere çalan dünyada
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 6.3.2010 21:20:50
Oyunun orjinalini aldım çünkü yurtdışından bile ucuz, 55 tl.
Kutulu oyunu internette kaydettirip ilerde hayat boyu oynayabilirsiniz(kutu yansa, dvd kırılsa bile )

Kısaca istatistiklerim (dogtag adam bıçaklama oluyor)

Sc Rulles !
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 11.3.2010 00:04:10
http://img412.imageshack.us/img412/3203/bfbc220100310234947.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/827/bfbc220100310234940.jpg

Oyun sonucundan 2 screenshot. Pingo ile oynadık
Sc Rulles !
Offline JeT_On!
[ Kelimeler, En Başarılı Oldukları Zaman da Bile Aciz Kalan Sembollerdir... . ]
JeT_On!

# 12.3.2010 18:40:17
Anıl Aksama Benide Ekle gel,yorum ulennnnnnnnnnn
Kelimeler En Başarılı Oldukları Zamanda Bile Aciz Kalan Sembollerdir....
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 13.3.2010 00:52:48
nickini bilmiyorum ki sen beni ekle ManitoN nickim
Sc Rulles !
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 14.3.2010 02:18:49
bugün jet_on, pingo birlikte oynadık yine zevkliydi
Sc Rulles !
Offline JeT_On!
[ Kelimeler, En Başarılı Oldukları Zaman da Bile Aciz Kalan Sembollerdir... . ]
JeT_On!

# 15.3.2010 09:21:03
Alıntı : ManitoN
nickini bilmiyorum ki sen beni ekle ManitoN nickim


işte bunu dedin kalbimi kırdın anıl sanki ilk defa bf oynuyoruz senle ve benim nicki bilmiyorsun hıh


ewt oyun gerçekten süper sizleride bekleriz
Kelimeler En Başarılı Oldukları Zamanda Bile Aciz Kalan Sembollerdir....
Offline !__||Pingo||__!
[ "Here`s what happened..." ]
!__||Pingo||__!

# 19.3.2010 01:11:18

Sözün bitim yerini olay ya da konu seçmez, söz seçer. Başlangıcını da olduğu gibi...
Offline ManitoN
[ ]
ManitoN

# 19.3.2010 19:09:34
medic sağolsun oynanış saatine göre kıyaslayınca baya öndeyim
Sc Rulles !
Offline !__||Pingo||__!
[ "Here`s what happened..." ]
!__||Pingo||__!

# 21.3.2010 01:53:46
50.000 puan bişey değil sağlam oyunla 5 saatte kapanır
Sözün bitim yerini olay ya da konu seçmez, söz seçer. Başlangıcını da olduğu gibi...
cevap yaz
Kalın   İtalik   Altı Çizgili   Üstü Çizgili   Sola Yatık   Ortala   Sağa Yatık   Link  Resim   YouTUBE  MetaCafe   Öpücük Alkış Kafası Karışık Ağlayan Sırıtan Gülümse | İfadeler
Buyuk Menu Alt
Site Haritası

Facebook Twitter RSS